Naar Haiti - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Peterson Geuze - WaarBenJij.nu Naar Haiti - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Peterson Geuze - WaarBenJij.nu

Naar Haiti

Door: Peterson

Blijf op de hoogte en volg Peterson

27 Oktober 2018 | Nederland, Nederland

Ik heb zojuist een verhaaltje geschreven over mijn reis naar Haiti, willen jullie mij volgen....meld je aan op

www.petersoninhaiti.waarbenjij.nu

Dan krijgt U automatisch een berichtje als ik iets schrijf

groetjes Peterson Geuze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 November 2018

Daar was ik weer...

27 Oktober 2018

Naar Haiti

27 Oktober 2018

Na bijna 10 jaar terug....
Peterson

Actief sinds 26 Okt. 2018
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 789

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: