Na bijna 10 jaar terug.... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Peterson Geuze - WaarBenJij.nu Na bijna 10 jaar terug.... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Peterson Geuze - WaarBenJij.nu

Na bijna 10 jaar terug....

Door: Peterson

Blijf op de hoogte en volg Peterson

27 Oktober 2018 | Nederland, Nederland

Het is bijna 10 jaar geleden dat ik vanuit Haïti naar Nederland kwam. En nu ga ik samen met mama en de familie Noordzij terug. Het wordt voor mij een spannende reis...Haïti is niet een land waar je zomaar naar toe kan. Een paar weken geleden wist ik nog van niets.. en nu hoop ik van 10 Februari tot 23 Februari 2019 te gaan. We gaan via Londen naar Miami, waar we een nachtje slapen. Na het nachtje slapen gaan we van Miami naar Port au prince, de hoofdstad van Haïti. Daar worden we als alles goed opgehaald door een chauffeur die ons dan de Bergen in brengt. In de bergen woont een Nederlandse mw. De mw komt uit Nederland en woont daar al heel lang. De mw heet Marijke Zaalberg. Zij helpt ons gedurende de tijd dat we in Haïti zijn. Marijke heeft een stichting opgericht. Stichting naar school in Haïti...maar daar vertellen we later meer over

Ik hoop in Haïti iets van het land te gaan zien. Verder heel misschien iemand van mijn familie. Dat laatste zal niet meevallen zeggen papa en mama. Dus dat wacht ik maar af. Marijke doet haar best ...meer kan ik niet verwachten.

Als we in Haïti zijn geweest hopen we terug te gaan naar Miami om daar nog een paar dagen te relaxen. (Pssst niet op school verklappen...want eigenlijk moet ik naar school)

Voor wie mee wil lezen...meld je aan v mijn dagboek...als ik dan iets schrijf krijg je automatisch een berichtje...

Groetjes van Peterson (en mama)


  • 27 Oktober 2018 - 17:37

    Corry Rijks:

    Wil jullie graag volgen Peterson lijkt me heel spannend.

  • 27 Oktober 2018 - 17:53

    Wilma Neele:

    Wat leuk!! Ik ga jullie volgen. Veel succes met alle voorbereidingen.

  • 27 Oktober 2018 - 17:54

    Rinus Geuze:

    Wij willen de reis graag volgen

  • 27 Oktober 2018 - 18:34

    Esther:

    Ik volg jullie ook graag.
    Heel spannend voor jullie om weer terug te gaan.

  • 27 Oktober 2018 - 20:45

    Maygret:

    Ik hoop dat je zal genieten van deze reis jongen in gedachten reis ik met je mee

  • 28 Oktober 2018 - 05:07

    Marjo Claessen :

    Hoi Peterson, wat leuk en spannend voor jou we willen je zeker gaan volgen.

  • 28 Oktober 2018 - 07:00

    Betty :

    Wat mooi petersen ik wil jullie graag volgen op jullie reis.

  • 28 Oktober 2018 - 10:05

    Marga Houwen:

    Wat heb je dt mooi geschreven Peterson. en erg benieuwd naar jou/jullie verhalen.

  • 17 Januari 2019 - 23:33

    Wilder Goossens:

    Hey Peterson

    Ik zelf ben geadopteerd vanuit Haiti naar Belgie en ik ga volgende maand ook voor de eerste keer terug naar mijn geboorteland. Net zoals jij ben ik al een tijdje Creools aan het leren het klopt dat het een moeilijke taal is maar ik kan gelukkig goed Frans waardoor het makkelijker aan te leren valt. ik ben heel benieuwd hoe het daar gaat zijn en ik ben heel zenuwachtig om te gaan want ik ga alleen naar daar, en ik hoop om mijn echte ouders en familie te zoeken en leren kennen wat wel moeilijk gaat worden. Het is echt knap wat Marijke daar allemaal doet voor de kinderen en de mensen ik wens jou en je ouders een prettige vakantie toe en dat je ervan geniet maar dat zal zeker wel lukken.

    met vriendelijke groet

    Wilder Goossens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 November 2018

Daar was ik weer...

27 Oktober 2018

Naar Haiti

27 Oktober 2018

Na bijna 10 jaar terug....
Peterson

Actief sinds 26 Okt. 2018
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 790

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: